Monday, March 30, 2009

cuti sekolah




Cuti sekolah datang lagi, hehehe. Dari awal aku dah buat perancangan....aku nk balik kl. Aku dah bosan kat sini. Tapi nak buat mcm mana kan, terpaksa berpindah ikut suami.....so, 1st day cuti sekolah(kat sini kan sekolah cuti hari jumaat) terus kami sekeluarga bertolak balik kl. Lagi pun hari sabtu keesokannya cousin my husband nak kawin kat shah alam. aku n anak2 akan duduk kat sana sampai last day sblm sekolah buka. My husband je yang akan balik sorang2 dengan kereta, dia dapat cuti 2 hari je. Yang lain akan balik dengan flight hari sabtu minggu berikutnya. anak2 aku pun dah xcited sgt2, dah tak sabar nak jumpa anpi(short form utk aunti fina @ adik aku @ mak sedara diorang). dah tak sabar2 nk tgk umah baru anpi.....dan yang paling diorang xcited sebab nanni & tok abah pun akan habiskan cuti seminggu dengan diorang.

* gambar kat atas tu : masing2 berposing sakan masa berhenti rehat kat R&R....




No comments:

Post a Comment